July 4, 2014

EVENT: LEVI'S DIY FESTIVAL



Ph: by me and Melody Lieftink

ENG: Last Wednesday after some drinks with Elise of the webshop ModeMusthaves at Palladium we went together to the Levi's Festival event. It was the perfect weather for a festival like this. When we arrive in the garden of Levi's, Emanuelle Vos is already playing some good music behind the DJ booth. Many bloggers are busy with customizing their Levi's 501 shorts. Levi's PR babe Sarah comes directly to me and hugs me! She is explaining everything about the evening to us. We decide to begin at the Curryup.nl food corner where we enjoy a delicious meetballs curry. Afterwards it is time for our Levi's Do It Yourself. To be honest with you I am not that creative and it hard for me to make choices and decisions. So if you put me to a table with 1000s of DIY options, I get crazy! Just joking, but you know what I mean right? Anyway, luckily I went with the creative Elise who helps me with my shorts (see pic2.).  All in all I had an amazing evening with delicious cocktails, bites and good music. Next Wednesday again guys? 

NL: Vorige week woensdag na een drankje te hebben gedronken met Elise van de webshop ModeMusthaves bij Palladium besloten wij samen naar het Levi's Festival event te gaan. Wanneer we aankomen is het druk in de tuin van Levi's. DJ Emanuelle Vos draait al heerlijke vrouwen beats en meteen heb ik zin om los te gaan.  We zijn nog niet binnen of Levi's PR babe Sarah komt al op mij afspringen. " Ben je er nu pas, chlo!". Ik moet lachen om haar hysterische gedrag, " Sorry, Sarah je kent mij, ik ben meestal fashionable late!". Sarah legt het avond programma uit en Elise en ik besluiten eerst even een hapje te eten bij de Curryup.nl stand. Daarna is het tijd voor het DIY 501shorts project. Eerlijk, ik ben niet super creatief en kan daarnaast moeilijk besluiten en beslissingen maken. Je snapt dus wel wanneer je mij voor een DIY tafel zet met 1000 opties ik helemaal gek word. Gelukkig had ik de creatieveling Elise mee, die mij wel wilde helpen met mijn shorts (zie foto2). Uiteindelijk heb ik echt een super avond gehad met heerlijke cocktails, hapjes en goede muziek. Volgend week woensdag weer meiden?

.

8 comments:

  1. Ahh zulke leuke foto's! Ziet er gezellig uit! xx

    ReplyDelete
  2. ziet er erg gezellig uit!

    xxx
    www.dominiquecandido.com

    ReplyDelete
  3. Wat een leuke event zeg c: Ziet er reuze gezellig uit! xx

    ReplyDelete
  4. Ziet er heel leuk uit! X

    ReplyDelete
  5. Wat gaaf! Ziet er erg leuk uit x

    ReplyDelete
  6. Ziet er leuk uit! en wat een lekker weertje :)

    xo

    ReplyDelete

I really appreciate every new comment or follower and always visit your blog back. Thanks!

PS. for questions please send an email to info@ChloeSterk.nl ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...